Педагогикалық ұжымның ғылыми және инновациялық әлеуетінің дамуы басқарушылық шешімдердің тиімділігіне тікелей байланысты, оны партисипативті басқару жақсы қанағаттандырады, өйткені ол осы процеске қатысушылар арасында тең құқылы қарым-қатынастар жасайды, оларға білім сапасын реттеуге мүмкіндік береді. ғылыми-инновациялық қызметтің енгізілген технологиялары, педагогикалық ғылыми интуиция және педагогикалық шеберлікті импровизациялау.
Біз әзірлеген бірлескен басқару механизмі: ЖОО оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытудың қозғаушы күштерін анықтауға; мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту үдерісін тиімді жүзеге асыру үшін «жайлы» жағдай жасау; мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытудың оңтайлы деңгейіне дейін «көтерілуінің» педагогикалық стратегиясын оңтайландыру. ЖОО оқытушысының ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуды бірлесіп басқару механизмін құру педагогикалық технологиялардың тиімді трансфертін қамтамасыз етеді.
Зерттеу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің IRN AR14872123 «Зерттеу университетінің профессорлық-оқытушылық құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуды бірлесіп басқару» жобасы аясында жүргізілді.
Бірлескен басқару жағдайында педагогикалық ұжымның ғылыми-инновациялық әлеуетін серпінді дамыту механизмі
Жарияланған June 2023
124
91
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Абдигапбарова У., Тапалова О., Жиенбаева Н.. Бірлескен басқару жағдайында педагогикалық ұжымның ғылыми-инновациялық әлеуетін серпінді дамыту механизмі // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.026 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1314 (дата обращения: 21.11.2024)