Мақалада студенттердің академиялық алаяқтық құбылысы қарастырылады. Авторлар академиялық адалдыққа байланысты факторларды атап өтті (есептен шығаруға ықпал ету, этикалық стандарттардың төмен деңгейі; табысқа ұмтылу; тәуекелге бейімділік, курстың сәтсіздігінің қаржылық салдары, әрекеттің психологиялық негіздемесі). Зерттелетін құбылыстың біліктілігінің үш саласы ұсынылды: басқалардан ақпарат алу, беру немесе алу; тыйым салынған материалдарды, ақпаратты, жоғары технологиялық құрылғыларды пайдалану; бағалау процесін айналып өту. Зерттеудің практикалық маңыздылығы дипломнан кейінгі білім беру субъектілерінің академиялық алаяқтық диагностикасының әзірленген бағдарламасы болып табылады. Бағдарлама студенттердің Murdock T. B., Stephens J. M. "Is cheating wrong? Students’ reasoning about academic». Авторлық бағдарламада зерттеудің екі эмпирикалық әдісі қолданылады: сауалнама және қызмет өнімдерін талдау. Анонимді, жартылай жабық сауалнама 2 бөлімнен тұрады: кіріспе және негізгі, сауалнама сұрақтарының жалпы саны 17. Дипломнан кейінгі білім беру субъектілерінің эсселері бағдарламаның 3 бөлігі талдау өнімі ретінде әрекет етеді. Іріктеме саны - 102. Диагностика нәтижелері Қазақстандағы дипломнан кейінгі білім беру субъектілері арасында академиялық алаяқтықтың таралу деңгейін растайды. Қорытындыда Gulli, 2007, Granitz & Loewy, 2007; Ridenour, 2007, Baxter & Boblin, 2007, Lanier, 2006 және т.б. шетелдік зерттеулер мысалында университеттегі академиялық адалдықтың алдын алу шаралары, стратегиялары, әдістері келтірілген. Мақалада академиялық алаяқтық академиялық алдау, адал емес академиялық мінез-құлық, алаяқтық ұғымдары арқылы қарастырылады.
ДИПЛОМНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ СУБЪЕКТІЛЕРІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ АЛАЯҚТЫҚТЫ ҚАБЫЛДАУЫ (магистранттардың сауалнамасының нәтижелері бойынша)
Жарияланған August 2023
75
87
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Сыздыкбаева А., Улжаркын У. ДИПЛОМНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ СУБЪЕКТІЛЕРІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ АЛАЯҚТЫҚТЫ ҚАБЫЛДАУЫ (магистранттардың сауалнамасының нәтижелері бойынша) // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.120–129: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.020 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1306 (дата обращения: 23.11.2024)