Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ ІСКЕРЛІК ОЙЫНДАРЫН ҚОЛДАНУ

Жарияланған March 2024
С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
Аңдатпа

Мақалада оқытудағы жүйелік іс- әрекеттік тәсілінің негізгі мақсаттарының бірі-студенттердің оқу пәні мен процесіне деген қызығушылығын ояту, өзін-өзі тәрбиелеу және зерттеу дағдыларын дамыту, функционалдық сауаттылықты, кәсіби және әмбебап құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мұның бәрі оқу қызметі ынтымақтастық пен сараланған оқыту қағидаттарына негізделген жағдайда ғана мүмкін болады.

Іскерлік оқу ойындары жүйелік іс- әрекеттік тәсілінің бір түрі ретінде оқу сабағына өзінің "жандануын" әкеледі, жобалауға, жоспарлауға, рефлексияға байланысты жаңа міндеттерді орындауға көмектеседі. Ол білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға, командада жұмыс істеуге, жобалық міндеттерді қоюға және шешуге мүмкіндік береді. Бұл белгілі бір педагогикалық мәселелерді шешу үшін қолданылатын мұғалімнің тиімді кәсіби әдісі.

Күн сайын мұғалім әр түрлі жағдайларға тап болады, онда ол тек орындаушы бола алмайды, бірақ әр жағдайда тәуелсіз шешім қабылдауы керек, оқу процесінің авторы болуы керек. Педагогикалық қызмет әрқашан шығармашылықты қамтиды. Оқу практикасында қолданылатын әр түрлі белсенді әдістердің ішінде мен іскерлік ойынды атап өткім келеді, өйткені ол ақыл-ой әрекетін белсендіреді және студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Ойын әрекеті студенттердің шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін арттыруға, өмірде пайдалы тәжірибе алуға көмектеседі. Рөлдік ойын балаларға әртүрлі өмірлік жағдайларда өздерін елестетуге, алған рөліне қарай мінез-құлқын модельдеуге бірегей мүмкіндік береді. Бұл оқушыдан өзара әрекеттесуді, шығармашылықты және бастаманы талап ете отырып, оқуды шындыққа жақындатады. Материалды оқуды ойынмен сүйемелдеу студенттердің курстың мазмұнына үнемі жоғары қызығушылығын сақтауға, олардың тәуелсіз қызметін белсендіруге, практикалық дағдыларды қалыптастыруға және бекітуге мүмкіндік береді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Kumarbekuly S., Gaisin I., Kalelova G., Igissinova Z. БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ ІСКЕРЛІК ОЙЫНДАРЫН ҚОЛДАНУ // Педагогика және психология. – 2024. – № 1(58). – С.73–81: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.58.1.009 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1301 (дата обращения: 3.07.2024)