Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

БИОЛОГТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІНІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ БАҒЫТЫН ДАМЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған September 2023

98

100

Аңдатпа

Мақалада биологтың педагогикалық шеберлігінің жаңашылдық бағытын дамытудың ерекшеліктерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Әсіресе биология бағытындағы білімалушыларды педагогикалық шеберлікке дайындаудағы  семинар сабақтағы түрлі дағды, зейіндерді меңгерту.

Әсіресе қазіргі цифрлық білім беруде даму қажеттіліктерінің талаптары мен сұрақтарын, өздігінен шешуге көп мүмкіндік береді. Заман талабына сәйкес қоғамды жоғары сапалы деңгейде біліммен қанағаттандыруға бағытталған жаңашылдық әдістер технологиясын жасап сабақта пайдалануды үйрету өте маңызды. Сол мақсатта білімалушылардың семинар сабағында жасаған әдіс-тәсілдерін бақылай отырып тұжырым жасалған. Білімалушылардың сабақты түсіндіру барысында қыстырма сөздерді пайдалану деңгейін зерттеп анықтауға көңіл бөлген, оны жою жолдарын сабақ барысында меңгертіп апта арасындағы нәтижесін салыстырып, кесте арқылы көрсетеді. Осы мәселелерді нақты фактілермен көрсету мақсатында бірнеше сабақ өту барысындағы білімалушылардың жасаған жұмыстарының көрінісін ұсынған. Соның ішінде топтық жұмыс барысындағы көріністер, семинар сабағында түрлі әдіс-тәсідерді пайдаланып сабақ өтуде дағдыны қаыптастыру, зейінді қалыптастыруға арналған назарын аудартуға тәжірибелер жасату кезінен көрініс, рефлекцияны талдауға жасалған стикерлер жиынтығын, мұғалімнің сөзі ұғымын қалыптастыруда жасалынған талдауларды келтірген. Соңында осы семинар сабақ барысын қортындылай келе тұжырым жасалып, ұсыныс беріледі.

pdf (English)
Тіл

Қазақ

Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

Абдикаримова Г., Kamiyeva G. БИОЛОГТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІНІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ БАҒЫТЫН ДАМЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ // Педагогика және психология. – 2023. – № 3(56). – С.23–33: DOI: 10.51889/2960-1649.2023.15.3.002 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1297 (дата обращения: 27.11.2024)