Бұл жұмыс жарнамалық мәтіндердің сөйлеу әсеріне, яғни жарнаманың тіліне арналған, оның мақсаты ха- барды мүмкіндігінше есте қаларлық және ерекше, жанды, тартымды, түрлі-түсті және әлеуетті тыңдаушы/ сатып алушыға тарту арқылы тұтынушының назарын аудару болып табылады. Жұмыстың маңыздылығы ав- тор жарнама хабарламасының негізгі құрылымдық элементтерін (ұран және негізгі бөлім) талдау барысында жарнамалық мәтіндердің әсер етуінің негізгі сөйлеу әдістерін анықтайтындығында: экспрессивті құралдар, соның ішінде метафоралар, эпитеттер метонимиясы, сөйлеу бұрылыстары, жолдары, әртүрлі грамматикалық формалар және т.б. ықпал етудің басқа түрлері: номинативті, бір буынды, етістік сөйлемдер, салыстырмалы және үстеме сын есімдер, рифмдер, императивті етістіктер, нақыл сөздер, лексикалық қайталау. Жарнамалық ұрандардың нақты мысалдарында жоғарыда айтылған сөздер жарнамаланатын өнімге немесе қызметке сұраныстың артуына ықпал ететіндігі дәлелденген. Зерттеу барысында автор зерттеудің басында айтылған гипотезаны растайды: егер сіз сөйлеу экспозициясын шебер қолдансаңыз, яғни үйлесімді тіркесімі адамның түпкі сана ішінде жоғары сапалы жарнама арқылы өндіруші оған берген ақпараттарды таңдауға мүмкіндік беретін болса, онда мұндай жарнамалық мәтін сауданың сәтті болуының кепілі бола алады. Жұмыстың үлкен практикалық маңызы бар: ондағы материалды оқушылар сөйлеу мәдениетін көтеруге, стилистикалық сараланған сөйлеуді жетілдіруге, сонымен қатар мектеп мұғалімдері «Сөздіктер», «Стилистика» бөлімін оқу кезінде орыс тілінде әдістемелік материал ретінде қолдана алады.
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ким Ю., Ермекбаева А. Жарнама мәтіндеріндегі сөйлеу әсері // Педагогика және психология. – 2020. – № 4(45). – С.106–114: DOI: 10.51889/2020-4.2077-6861.13 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/127 (дата обращения: 23.11.2024)