Мақалада баланың шығармашылық әлеуетін дамыту мен тәрбиелеудегі заманауи білім беру мәселелері қарастырылады. Зерттеудің жұмыс міндеттерін тәжірибе арқылы ашылады. Зерттеу жұмысының өзектілігі мен практикалық маңыздылығы анықталады. Қысқаша әдеби шолу жасалынып, қазіргі мектепте шығармашылықты оқыту әдістеріне теориялық талдау беріледі. Бірқатар оқу-әдістемелік және тәрбиелік формалардың проблемалық сипатын анықталады. Мәселен егер жүйеде жас ұрпақтың шығармашылық әлеуетін дамыту жолын дұрыс анықтаса, онда сіз кәсіби бағдарлау мүмкіндігіне ие бола аласыз, нәтижесінде дизайн, сәулетші ретінде шығармашылық бағыттағы кәсіби жоғары білімге қол жеткізе аласыз. Шығармашылық пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде қолданылатын әдістер мен тәсілдер ашылады. Шығармашылық тұлғаны тәрбиелеудегі сабақтастықтың мәні негізделген. Өнер"балалар шығармашылығы мектебінің жұмысы негізінде мысалдар келтіріледі. Осы арқылы зерттеу жұмысының мақсаты ашылып, нәтижелері талданады.
Бейнелеу өнері сабақтарында шығармашылықтың даму сабақтастығы: ДОУ-мектеп-колледж-ЖОО
Жарияланған March 2024
46
64
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Фомина Т., Каримова П., Костикова И. Бейнелеу өнері сабақтарында шығармашылықтың даму сабақтастығы: ДОУ-мектеп-колледж-ЖОО // Педагогика және психология. – 2024. – № 1(58). – С.43–50: DOI: 10.51889/2960-1649.2024.58.1.005 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1241 (дата обращения: 22.11.2024)