Мақала ерте жастағы балалардың мектепке дейінгі ұйым жағдайына бейімделу мәселесін зерттеуге арналған, өйткені баланың жаңа әлеуметтік ортаға күрт ауысуы оның эмоционалдық бұзылыстарын немесе психофизикалық даму қарқынының кешігуін жиі тудырады. Осыған байланысты зерттеудің мақсаты: мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерте жастағы балалардың бейімделуінің психологиялық себептерін зерттеу. Дезадаптацияның психологиялық себептерінің көрсеткіштері ретінде мыналар анықталды: когнитивтік процестердің даму деңгейі, адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің ауырлық дәрежесі және тұлғааралық қарым-қатынастар. Зерттеу мақсатына жету үшін келесі әдістер қолданылды: зерттеу мәселесі бойынша ғылыми әдебиеттерді талдау, тестілеу, өзара тексеру, статистикалық өңдеудің математикалық әдістері (Студенттің t-тесті). Зерттеу нәтижелері ерте жастағы баланың бейімделуіндегі қиындықтар бір психологиялық себеппен емес, өзара байланысты және өзара тәуелді факторлармен қатар жүретінін көрсетті.
ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ЖАҒДАЙЫНА ДЗАДАПТАЦИЯЛАУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕБЕПТЕРІН ЗЕРТТЕУ
Жарияланған August 2023
87
106
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Килыбаева Г., Бекмагамбетова Р., Есполова Г. ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ЖАҒДАЙЫНА ДЗАДАПТАЦИЯЛАУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕБЕПТЕРІН ЗЕРТТЕУ // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.178–185: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.014 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1240 (дата обращения: 22.11.2024)