Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінің кәсіби даярлығын қалыптастыру

Жарияланған June 2023
Каазахская академия спорта и туризма
Аңдатпа

Андатпа

Мақалада ғылыми-педагогикалық, психологиялық, арнайы, әдістемелік әдебиеттерді талдау негізінде «Инклюзия», «Инклюзивті білім беру», «Қолжетімді орта» ұғымдарының мәні айқындалған. Жоғары оқу орнында инклюзивті білім беруді енгізу жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін кәсіби даярлау мүмкіндіктеріне талдау жасалды. Сонымен қатар, болашақ дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері педагогикалық тәжірибе үдерісінде әртүрлі патологиясы бар оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, білім беру ортасының барлық субъектілерінің сындарлы педагогикалық өзара әрекеттесу механизмдерін қолданды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу, өзін-өзі басқару арқылы мектеп өміріне «қосу», инклюзивті кеңістікке қатысушылар позициясынан рецептивті «толеранттылық» жағдайын қалыптастыру, кәсіптік бағдар беру жұмыстары қарастырылған. Эмпирикалық зерттеу нәтижелері бойынша болашақ мамандарға сауалнама жүргізілді. Алынған сауалнама деректері талдау әдісімен сипатталды, кестелер қолданылды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Ибрагим К., Alkaya E., Tuyakbaeva M., Nuralieva A., Belegova A. Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінің кәсіби даярлығын қалыптастыру // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.025 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1239 (дата обращения: 3.07.2024)