Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алуда профилактикалық іс-шаралар жүйесін жетілдіру

Жарияланған December 2022
КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Қоғам дамуының қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайында дағдарыс, тұлғаның аутодеструктивті күйлері қоздырады, оның салдары көбінесе суицидке әкеледі. Жасөспірімдік шақ суицидтік мінез-құлық қаупінің жоғарылау кезеңі болып табылады, өйткені 12-16 жаста өтпелі кезеңнің қиындықтары психогормональды процестерден басталып, шекаралық және белгісіздік әсерінен Мен тұжырымдамасын қайта құрылымдауға дейін көрінеді. жасөспірімнің өз өмірінің оң мәнін таба алмауынан туындаған әлеуметтік жағдай мен қайшылықтар, өмірдің қайталанбас құндылығына келуге мүмкіндік беретін идеялық рефлексия мәдениетінің жоқтығы. Жас ерекшеліктері ересектерден көмек көрсетуді және жасөспірімдердің дағдарыстық жағдайларын болдырмау үшін мақсатты профилактикалық шараларды жүзеге асыруды қажет етеді, олардың бірі суицидтік мінез-құлық қаупі болып табылады.

Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлық қаупінің алдын алу мәселелерін түсіну әлеуметтік-педагогикалық, ғылыми-теориялық және ғылыми-әдістемелік қайшылықтармен анықталады.

Ғылыми-теориялық деңгейдегі қарама-қайшылықтар сәйкессіздіктермен, суицидтік мінез-құлық қаупінің алдын алу мәселесі бойынша пәнаралық деңгейде зерттеудің дербестігімен анықталады: философиялық, этикалық-теологиялық, медициналық, социологиялық, психологиялық мазмұндағы ғылыми әдебиеттерді талдау көрсетеді. педагогикалық алдын алудың теориясы мен тәжірибесін байыта алатын идеялардың бай қоры жинақталғанын, бірақ жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлық тәуекелінің проблемасы туралы көзқарастарды педагогикалық түсіндіру қажеттілігі туындады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Рауан А., Turdaliyeva S., Boleev T. Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алуда профилактикалық іс-шаралар жүйесін жетілдіру // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.85–93: DOI: 10.51889.3525.2022.50.34.029 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1227 (дата обращения: 3.07.2024)