Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың маңызы өзекті мәселе ретінде қарастырылған. Ең алдымен, «Мәдениет» ұғымының эволюциясына толық талдау жасалып, даму перспективасы теориялық, әдіснамалық және танымдық себептермен ғана емес, әлеуметтік, кәсіби ұстанымдарына да байланысты екендігі айқындалады. Мәдениетті зерттеуде оның үш бағытта қарастырылатыны анықталады. «Әдіснама», «мәдениет», «әдіснамалық мәдениет» және «педагогикалық мәдениет» ұғымдарының өзара байланысты екендігі анықталып, педагогика әдіснамасына берген шет елдік және отандық ғалымдардың анықтамасына тоқталады. Педaгогикaлық мәдениеттің құрaмды бөліктері талданып, әдіснамалық мәдениет педагог-зерттеушінің инновациялық кәсіби-педагогикалық қызметі процесінде қалыптасатыны және жетілдірілетіні көрсетіліп, мұғалімнің әдіснамалық мәдениетінің құрамы, мазмұны талданады.
Тіл
Қазақша
Кілтті сөздер
мәдениет
педагогикалық мәдениет
әдіснама
педагогикалық әдіснама
әдіснама деңгейлері
әдіснамалық мәдениет
әдіснамалық сауаттылық
әдістемелік рефлекция
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Алимова Қ., Сманова А., Косшыгулова А., Абдрасилова Г. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.14–24: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.012 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1215 (дата обращения: 3.07.2024)