Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

КОУЧИНГ ЖӘНЕ ФАСИЛИТАЦИЯ MҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ӘДІСІ РЕТІНДЕ

Жарияланған June 2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада коучинг пен фасилитация тәсілдерінің күшті жақтары және тәуекелге бару түрлері қарастырылады. Мақаланың мақсаты – мұғалімнің коучингтік және фасилитаторлық тәсілдерін салыстыру, жүйелеу, қорытындылау және оларды білім беруде пайдаланудың басымдылығын анықтау. Коучинг тәсілдерінің психологиялық-педагогикалық теорияларының принциптері қарастырылады. Мұғалімнің коучинг бағытына ену әдістемесі көрсетілді, қарым-қатынастың төрт құралы, коучинг мәселелерін күшейтудің 5 жолы бар. Мақаланың мақсаты – мұғалімнің коучинг және фасилитация әдістерін жинақтау және жүйелеу, олардың білім беруде қолданудағы артықшылықтарын салыстыру және анықтау. Бұл мақала сонымен бірге осы жерде берілген және мұғалімге бағытталған коучингке қатысты мазмұнды көрсетеді. Мұғалімге бағытталған коучинг оқушы деңгейіндегі деректерді мұқият қарауға бағытталған студентке бағытталған коучингпен салыстырғанда мұғалімнің сыныптағы әрекеттеріне бағытталған коучинг стратегиясын білдіреді. Жаттықтырушылар қандай әдісті қолдану керектігін әдейі таңдағанда, студенттердің жетістіктерін жақсартудың ең тиімді және тиімді жолын ұсына отырып, мұғалімдерді де, студенттерді де құрметтейді. Екі тәсіл де құнды және екеуі де кәсіби оқу жинағында қарастырылады

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Оракова А., Nurpeissova G., Tekeyeva G., Smagulova S., Primzharova R. КОУЧИНГ ЖӘНЕ ФАСИЛИТАЦИЯ MҰҒАЛІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ӘДІСІ РЕТІНДЕ // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.023 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1192 (дата обращения: 3.07.2024)