Мақалада коучинг пен фасилитация тәсілдерінің күшті жақтары және тәуекелге бару түрлері қарастырылады. Мақаланың мақсаты – мұғалімнің коучингтік және фасилитаторлық тәсілдерін салыстыру, жүйелеу, қорытындылау және оларды білім беруде пайдаланудың басымдылығын анықтау. Коучинг тәсілдерінің психологиялық-педагогикалық теорияларының принциптері қарастырылады. Мұғалімнің коучинг бағытына ену әдістемесі көрсетілді, қарым-қатынастың төрт құралы, коучинг мәселелерін күшейтудің 5 жолы бар. Мақаланың мақсаты – мұғалімнің коучинг және фасилитация әдістерін жинақтау және жүйелеу, олардың білім беруде қолданудағы артықшылықтарын салыстыру және анықтау. Бұл мақала сонымен бірге осы жерде берілген және мұғалімге бағытталған коучингке қатысты мазмұнды көрсетеді. Мұғалімге бағытталған коучинг оқушы деңгейіндегі деректерді мұқият қарауға бағытталған студентке бағытталған коучингпен салыстырғанда мұғалімнің сыныптағы әрекеттеріне бағытталған коучинг стратегиясын білдіреді. Жаттықтырушылар қандай әдісті қолдану керектігін әдейі таңдағанда, студенттердің жетістіктерін жақсартудың ең тиімді және тиімді жолын ұсына отырып, мұғалімдерді де, студенттерді де құрметтейді. Екі тәсіл де құнды және екеуі де кәсіби оқу жинағында қарастырылады.
TEACHER COACHING AND FACILITATIVE AS A NEW METHOD OF TEACHING
Published June 2023
180
140
Abstract
Language
English
How to Cite
Оракова А., Nurpeissova G., Tekeyeva G., Smagulova S., Primzharova R. TEACHER COACHING AND FACILITATIVE AS A NEW METHOD OF TEACHING // Pedagogy and Psychology. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.023 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1192 (дата обращения: 22.11.2024)