Мақалада профессиогенездің бастапқы кезеңдеріндегі мақсат қою мен төзімділіктің белгісіздікке қатынасы проблемасы талқыланады. Кәсіби оқыту кезінде студенттің стресске төмен төзімділігі уақытша перспек- тивасын қысқартып және білім беру мотивациясын төмендетіндігі атап көрсетіледі. Біртұтас мәдениетті қалыптастыру мәселесін түсінудің негізгі тәсілдеріне талдау жасалған. Авторлар студенттердің көпшілігі мақсатты икемділік пен белгісіздікке төзімділіктің орташа деңгейлерісен сипатталатындығын көрсеткен
мақсат қою және стресске төзімділік сипаттамаларын эмпирикалық зерттеудің нәтижелерін келтіреді; блашақтан қорқу мен қорқыныштың шектелуі арасындағы байланыс анықталады. Алайда, егер бұл тенденци- ялар сақталатын болса, ұлдар мен қыздарда айырмашылықтар анықталады, бұл оқушылардың жынысын еске- ре отырып, кәсіби және тұлғалық дамуды психологиялық қолдау нұсқаларын саралау қажеттілігіне әкеледі. Қорытындылай келе, жаратылыстану білімін дамытудың негізгі тенденцияларына талдау жасалған.