Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған August 2023

98

166

казнпу им абая
Аңдатпа

Мақала күрделі білім беру проблемаларының бірі - көру қабілеті бұзылған жасөспірімдердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру мәселесіне арналған. Зерттеу барысында жасөспірімнің ақпараттық мотивтерін көрсететін мотивациялық, ақпараттық-мазмұнды және операциялық-белсенді компоненттердің жиынтығы болып табылатын интегративті жеке қасиет ретінде «жасөспірімнің ақпараттық мәдениеті» ұғымының құрылымы мен мазмұны нақтыланды.

Инклюзивті білім беру мекемесінде көру қабілеті бұзылған жасөспірімдердің ақпараттық мәдениетін қалыптастырудың құрылымдық-функционалдық моделі әзірленді, ол ақпараттық, жеке-белсенділік және жеке көзқарастар мен қағидаттарға (жүйелілік, динамизм және икемділік, мақсаттарды түсіну, даралау, кері байланыс, белсенділік, оқуды аяқтау, рефлексия, жасөспірімді жеке білім беру траекториясын жобалауға тарту), оқытудың мотивациялық-мақсатты, мазмұнды-белсенді және операциялық-белсенді кезеңдерінің жиынтығын біріктіреді. Модель бізге зерттелетін процестің жекелеген компоненттері: мазмұны, педагогикалық жағдайлар кешені, мұғалімнің қызметі мен жасөспірімнің қызметі, әдістері, формалары, құралдары, нәтижелері арасындағы табиғи байланыстарды дәйекті және тұтас қарастыруға мүмкіндік берді

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Ussenbayeva S., Butabayeva L. КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ // Педагогика және психология. – 2023. – № 2(55). – С.140–155: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.30.2.008 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1176 (дата обращения: 21.11.2024)