Мақала күрделі білім беру проблемаларының бірі - көру қабілеті бұзылған жасөспірімдердің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру мәселесіне арналған. Зерттеу барысында жасөспірімнің ақпараттық мотивтерін көрсететін мотивациялық, ақпараттық-мазмұнды және операциялық-белсенді компоненттердің жиынтығы болып табылатын интегративті жеке қасиет ретінде «жасөспірімнің ақпараттық мәдениеті» ұғымының құрылымы мен мазмұны нақтыланды.
Инклюзивті білім беру мекемесінде көру қабілеті бұзылған жасөспірімдердің ақпараттық мәдениетін қалыптастырудың құрылымдық-функционалдық моделі әзірленді, ол ақпараттық, жеке-белсенділік және жеке көзқарастар мен қағидаттарға (жүйелілік, динамизм және икемділік, мақсаттарды түсіну, даралау, кері байланыс, белсенділік, оқуды аяқтау, рефлексия, жасөспірімді жеке білім беру траекториясын жобалауға тарту), оқытудың мотивациялық-мақсатты, мазмұнды-белсенді және операциялық-белсенді кезеңдерінің жиынтығын біріктіреді. Модель бізге зерттелетін процестің жекелеген компоненттері: мазмұны, педагогикалық жағдайлар кешені, мұғалімнің қызметі мен жасөспірімнің қызметі, әдістері, формалары, құралдары, нәтижелері арасындағы табиғи байланыстарды дәйекті және тұтас қарастыруға мүмкіндік берді