Мақаланың мақсаты: болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыруда отандық және шетелдік кәсіптік білім берудегі ғылыми ізденістің әлеуетті педагогикалық мүмкіндіктерін анықтау.
Зерттеу әдістері: шетелдік және отандық әдебиеттерді теориялық талдау, әңгімелер, сауалнамаларды талдау, жеке тәжірибе, бакалаврларды бағалау және өзін-өзі бағалау, алынған деректерді жалпылау және жүйелеу.
Зерттеу нәтижелері: мақалада зерттеу нәтижелерін теориялық талдау және талдау ұсынылған, ол: "ғылыми іздеу" ұғымының мазмұнын тұжырымдауға және ашуға, оны болашақ инженер қызметінің маңызды жағы ретінде анықтауға; ғылыми іздеудің механизмдерін, модельдерін, принциптері мен ережелері мен түрлерін анықтауға; болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыру құралы ретінде ғылыми іздеуді жүзеге асыру алгоритмін жасауға мүмкіндік береді; тиімді ғылыми ізденісті қамтамасыз ететін педагогикалық алғышарттар мен жағдайлар; болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыру процесін негіздеу; болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыру процесінде ғылыми ізденіс тәуекелдерін анықтау; ғылыми ізденіске мотивация алу стратегиясын анықтау; ғылыми ізденіс нәтижелерін объективті бағалау мүмкіндіктерін анықтау; заманауи инженерді өзін-өзі оқытушы ретінде қарастыру.
Қорытындылар мен ұсыныстар: болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыру құралы ретінде ғылыми ізденістің мүмкіндіктері анықталды, оның инженерлік білім берудегі мотивациялық - рефлексиялық ұстанымының маңыздылығы негізделген. Болашақ инженердің шығармашылығын қалыптастыруды зерттеу перспективасын біз өзін-өзі оқытатын студенттің ғылыми-зерттеу білім беру іс-әрекетін ынталандырудан; жасампаз қызметтің негіздемесінен; осы тұрғыда инженерлік білім берудің отандық және шетелдік тәжірибесін одан әрі ғылыми талдаудан көреміз.