Мақалада психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңыздылығы жайлы айтылады және оны дұрыс ұйымдастыру үшін қажет алғышарттар баяндалады. Сондай-ақ, сандар ұғымын игерудің, санай алу қабілеттерін дамытудың оңтайлы әдістемелері көрсетілген және оны қолданудың негізгі ережелері айшықталған. Мақаланың мақсаты: психикалық дамуы тежелген балалардағы санау жүйесіндегі қиындықтарын арнайы әдістерді ұтымды қолдану арқылы табысты нәтижеге жетуді көздейді.Осы әдістердің ұйымдастырылу жақтары да да міндетті түрде кіріктірілген. Ары қарай, эксперимент нәтижелерін сандық және сапалық тұрғыдан көрсетіп, ашып талдадық.Қажетті ақпараттарды іріктеуде әртүрлі әдебиеттерге шолу жасалынды.Мақала материалдарының құндылығы жоғары себебі, дефектолог мамандар, басқа да арнайы мамандар өз жұмыстарында көрсетілген ақпараттарды керегінше пайдалана алады.Балада дискалькулия (санау дағдыларының бұзылысы) белгілері болу болмауын өз бетінше мамандар ерте анықтай алады.
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
Жарияланған December 2022
127
90
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Түйін сөздер: психикалық дамуы тежелген, мектеп жасына дейінгі балалар, сандар, танымдық дағдылар, математикалық ұғымдар.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Баубек А., Мажинов Б. ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.75–85: DOI: 10.51889/4569.2022.35.92.016 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1112 (дата обращения: 21.11.2024)