Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Оқушылардың оқу сауаттылығын жақсарту мүмкіндіктері

Жарияланған December 2022
КазНПУ им.Абая
Аңдатпа

Мақалада Экономикалық ынтымықтастық пен даму ұйымы (ЭЫДҰ) 15 жылдық халықаралық студенттерді бағалау (PISA) бағдарламасына қатысты материалдары талданады. Талдау мақсаты – мектеп оқушыларында қалыптасуы қажет оқу сауаттылығы дағдыларын анықтау. Мақалада дәлелдеу оқу сауаттылығының анықтамасын талдаудан басталады, мұнда дағдылар мен дағдылардың белгілі бір тізімі берілген.

Құжаттаманы одан әрі зерделеу және осы бағыттағы зерттеулер дағдылар тізімі екіұшты екенін көрсетті. Осылайша, мақала авторлары мүмкін болатын түсінікті келтіруге тырысты, өйткені дағдылар оқудың нәтижесі болып табылады. Сондықтан мектептегі сыныпта қалыптасуы қажет дағдылар туралы нақты түсінік, оларды келесі сабақтарда дәйекті түрде дамыту.

Мақалада авторлар оқу сауаттылығы дағдыларының құндылығы, ең алдымен, олардың өмірлік қажеттілігімен анықталады деген ұстанымды ұстанады, ол қазірдің өзінде жетілген 15 жастағы балалардың экономикалық және әлеуметтік қатынастарға түсу қажеттілігімен байланысты.

Екіншіден, PISA зерттеуінің нәтижелері қатысушы елдерге білім беру жүйесінің сапасын арттыруға бағытталған реформаларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Үшіншіден, PISA нәтижелері ЭЫДҰ-ға мүше емес елдерді де қамтитын ЭЫДҰ бәсекеге қабілеттілік рейтингімен тікелей байланысты.

Ұсынылып отырған мақала балаларды өмірге дайындауда, олардың функционалдық сауаттылығын көптастыруда тиiмдi болу үшiн мұғалiмдерге қазеттi дағдыларды зерттеуге кысты жобаның бiр бiрiл. Функционалдық сауаттылықты зерттеуші-ғалымдарды, мектеп мұғалімдерін және педагогикалық жоғары оқу орындарындағы оқуды аяқтау.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Халитова И., Шайхелисламов Р. Оқушылардың оқу сауаттылығын жақсарту мүмкіндіктері // Педагогика және психология. – 2022. – № 4(53). – С.132–141: DOI: 10.51889/5122.2022.53.40.014 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1098 (дата обращения: 3.07.2024)