Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

The problem of professionalism of the personality of the teacher in psychological and pedagogical research

Жарияланған June 2023
КазНацЖенПУ
Аңдатпа

Мақала қазіргі білім берудің өзекті мәселелерінің біріне, атап айтқанда университет оқытушысының жеке басының кәсіби қасиеттерін дамыту мәселесіне арналған. Мақалада шетелдік және қазақстандық ғалымдардың психологиялық-педагогикалық зерттеулеріндегі «кәсібилік» ұғымы талданды және «Кәсібилік - бұл оқытушының кәсіби құзыреттілігінің, кәсіби бағыттылығының және кәсіби маңызды қасиеттерінің жиынтығы» деген анықтама берілді. Авторлар «кәсіби адам» сипаттамасын ұсынады және ол өзін-өзі ұйымдастыруға қабілетті, мәселені анықтай және шеше білуі керек деп айқындалады.

Авторлардың ойынша кәсіби дамудың маңызды сәті - оның психологиялық қолдалуы, яғни, кәсіби сана, ойлау, әлемді позитивті көру, сенімділік және аутокомпетенттілік сияқты қасиеттерді дамыту. Алайда, бастапқы жағдайды талдағаннан кейін авторлар университеттерде, атап айтқанда техникалық профильде, оқу процесі әрдайым болашақ маманға психологиялық-педагогикалық қолдау қажеттілігін түсінуге негізделмейді деп санайды. Қойылған мәселені шешу үшін эксперименттік жұмыс ұйымдастырылып жүргізілді, зерттеудің негізгі әдісі «сауалнама» болды. Сауалнама 5 сұрақтан тұрды, олардың әрқайсысы жеке тұлғаның кәсібилігі мен кәсіби еместің психологиялық инварианттарын ашады. Мақалада зерттеу нәтижелері келтірілген. Мотивацияны дамыту және кәсіби дамуға ұмтылу бойынша іс-шаралар ұсынылды. Авторлар тиісті іс-шаралар студентті кәсіби даярлау кезінде қажет және жүзеге асырылуы керек деп санайды, бұл болашақта кәсібилендірудің тиімді және сапалы процесіне ықпал етеді деп тұжырымдайды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Кариев А., Rimantas Želvys, Iskakova M. The problem of professionalism of the personality of the teacher in psychological and pedagogical research // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.011 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1079 (дата обращения: 3.07.2024)