Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы оқу материалының танымдық қиындықтарына теориялық талдау жасалады, сонымен қатар оқушылардың үлгермеуінің әр түрлі себептері қарастырылады, осы қиындықтарды шешу үшін жоғары психикалық функциялар дыңжай-күйін жүйелі талдауға мүмкіндік беретін нейропсихологиялық тәсілді қолдану ұсынылады, сонымен қатар күшті және әлсіз тұстарын белгілеу, жоғары психикалық функциялардың даму компоненттерін және т. б. болашақ татү зете-оқыту, түзете-дамыту үшін оң тайлығылы минегізделген әдістерді құру, немесе қалпына келтіру бойынша оқыту. Мақалада екінші сынып оқушыларымен ұйымдастырылған зерттеудің сипаттамасы берілген және екінші сынып оқушыларының мұғалімдерінің сараптамалық бағалауын, сондай-ақ жазбаша жұмыстарды, бақылау тест тапсырмаларын қамтитын оқушылардың іс-әрекетінің нәтижелерін талдауар қылы бастауыш сынып оқушыларының оқу қиындықтарын бағалау қарастырылған. Зерттеу оқу қиындықтарының бір кел кіеме сауырлығына ие балалар тобына нықтауға мүмкіндік берді: оқуда сәтті, жеке оқу пәндерінде сәтті оқу үшін қажетті дағдыларды игеруде ішінара қиындықтары бар студенттердің екінші тобы және әр түрлі оқу тапсырмаларын орындау кезінде жүйелі қателіктері көрінетін күрделі оқу қиындықтары бар балалар тобы. Мақалада екінші сынып оқушыларында оқытудың ең типтік қиындықтарын жинақтайтын тұжырымдар келтірілген, олар проблемалар жиынтығын құрайды және әртүрлі вариацияларда көрінеді.
Нейропсихологиялық тәсілді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы оқу материалының танымдық қиындықтарын жеңу
Жарияланған September 2022
119
92
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
материалының танымдық қиындықтары; бастауыш сынып оқушыларын оқыту; нейропсихологиялық тәсіл.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Zhumanbayeva Z., Shkutina L., Filatova A., Ospanova Z., Zhunussova K. Нейропсихологиялық тәсілді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы оқу материалының танымдық қиындықтарын жеңу // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.105–111: DOI: 10.51889/1559.2022.86.16.011 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1028 (дата обращения: 25.11.2024)