Мақалада 1993-2013 жылдар кезеңінде әзірленген, эксперименталды зерттелген және қазақстандық мектептердің оқу процесіне енгізілген бастауыш сыныптарға арналған музыка бойынша үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнының ерекшеліктері ашылады. Автор тарихи аспектіде бағдарламаның мазмұнымен жұмыс істеу процесін көрсетіп фактологиялық материалмен растайды. Педагогиканың дидактикалық қағидаттарына, психофизиология және мектептегі музыкалық білім беру саласындағы ғалымдардың ғылыми ұстанымдарына сүйене отырып, бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сәйкес базалық білім анықталды және қазақ дәстүрлі музыкасы туралы негізгі білімді қалыптастырудың оңтайлы шарттары анықталды. Бағдарламаның қолжетімді мақсаты өскелең ұрпақты қазақтың дәстүрлі музыкалық өнерінің үздік үлгілер негізінде тәрбиелеу, өз халқының мәдениетіне баулу, отандық кәсіби композиторлар мен әлемдік классика композиторлары шығармашылығының қайнар көзі ретінде халық музыкасының рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде типтік оқу бағдарламасының мазмұны іске асырылған музыка бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрастырылуы.
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы жағдайындағы музыка бойынша үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнының басым бағыттары (1993-2013 жж.)
Жарияланған June 2022
138
126
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Kulmanova S. Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуы мен дамуы жағдайындағы музыка бойынша үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнының басым бағыттары (1993-2013 жж.) // Педагогика және психология. – 2022. – № 2(51). – С.41–48: DOI: 10.51889/2022-2.2077-6861.05 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1009 (дата обращения: 27.11.2024)