Том 64 № 3 (2025): Педагогика және психология
Жарияланған:
29 September 2025
Тұтас шығарылым
Innovations and problems of development of modern education
Пәндік білімді интеграциялау негізінде оқушылардың әлеуметтік интеллектісін дамыту
5-13
Paradigmatic Shift in Pedagogical Design: Transforming Syllabus Development for Innovative Higher Education
14-22
Opportunities and Challenges of Developing Self-Learning Through Artificial Intelligence and Virtual Reality
23-36
Университет оқытушылары мен студенттері арасында цифрлық ортада цифрлық коммуникация мәдениеті мен цифрлық этикетті дамыту моделінің тиімділігін бақылау
37-47
The Problem of Academic Well-Being of University Students: Analysis of Influencing Factors
48-55
Psychological and Pedagogical Conditions for the Interiorization of the Values of “Rukhani Zhangyru” in the Public Consciousness of Kazakhstan
56-70
ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР САЛАСЫНДАҒЫ ДОКТОРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ҒЫЛЫМИ ЖЕТЕКШІЛІКТІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
71-79
Socio-Pedagogical Prevention of Bullying in the School Environment: A Gender-Oriented Approach
80-89
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EDUCATION SPECIALISTS
Formation of Information Competence in Future Teachers based on the Integration of Artificial Intelligence Technologies in Education
102-111
Development of Professional Potential of University Teachers Based on HRM Practices
112-124
Formation of Diagnostic Competencies of the Future Teacher-Psychologists in the Context of Inclusive Education
125-133
Болашақ мұғалімнің ғылыми-инновациялық әлеуетін дамыту: педагогикалық дискурс
134-142
Empowering Future Primary School Teachers with Autopedagogical Competence in Professional Growth
143-154