Том 61 № 4 (2024): Педагогика ж2не психология
Жарияланған:
December 2024
Тұтас шығарылым
Innovations and problems of development of modern education
БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА БАҚЫЛАУ ПАРАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
5-14
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМДАҒЫ СЕНІМДІЛІК ДЕҢГЕЙІНЕ GRAMMARLY ҚОСЫМШАСЫНЫҢ ӘСЕРІ: КВАЗИ-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
22-29
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН НЕЙРОДИДАКТИКАЛЫҚ КОНТЕНТТІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
30-44
THE THE PSYCHO-PEDAGOGICAL ASPECTS OF TEACHING OF RHETORIC IN GRADES 8-9 OF A SECONDARY SCHOOL
58-67
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
91-99
Psychological and pedagogical problems of training specialists
FRAMEWORK OF PROFESSIONAL COMPETENCIES OF EDUCATORS: A CASE RESEARCH OF TEACHERS IN WESTERN KAZAKHSTAN
100-107
Жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының Педагог кәсіптік стандартқа сәйкестігі
108-117
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДАҒЫ КӘСІБИ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ INSTAGRAM-НЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ТАЛДАУ
133-144
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ БІЛІМ АЛУЫШАЛАРЫНЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚАБЫЛДАУЫН ТАЛДАУ
145-155