Мақалада мектептегі мектептен тыс процесстегі бастауыш сынып балаларының мәдени-бос уақыттарын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері қарастырылады, бұл әлеуметтік аспект бойынша тұлғаның қалыптасуына сәтті әсер етеді. Бос уақыттан тыс терминологиялық ұғымдар, ұғымдар ашылды. Мәденитынығу қызметі тұлғаны жан-жақты дамытудың ерекше маңызды шарты болып табылады, ол көбінесе қызығушылықтар мен қажеттіліктерге байланысты болады және бос уақытыңызда негізгі қызмет түрлерінен өз мүмкіндіктеріңізді көрсетуге мүмкіндік береді. Кіші мектеп оқушыларының мектептен тыс бос уақыттарын өткізу формалары, бос уақытты дамыту принциптері, тәрбиелік бағдарлары қарастырылады. Бос уақытты дұрыс ұйымдастыру шығармашылық қабілеттерін, шығармашылық ойлауын дамытуға, мәдени және бос уақыт түрлерін таңдауға өз бетінше жүгінуге, бос уақытыңызды ұйымдастыруға көмектеседі. Ав- тор мектептің сыныптан тыс процесінде кіші оқушылардың мәдени-бос уақыттарын өткізу формаларының мазмұнды сипаттамасын ұсынады.
Мектептің процесінде бастауыш сынып балаларының мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру
Жарияланған September 2020
211
143
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Боднар И., Колесникова Г. Мектептің процесінде бастауыш сынып балаларының мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру // Педагогика және психология. – 2020. – № 3(44). – С.126–135: DOI: 10.51889/2020-3.2077-6861.16 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/98 (дата обращения: 21.11.2024)