Мақала көркем мәдениетті зерттеу процесінде бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне және оның көп компонентті құрылымының критерийлерінің бірі – көркем туындының белгі-символикалық интерпретациясына арналған. Мақалада білім берудегі құзыреттілік тәсілдің сынына, оның оқу циклі пәндерінің ерекшеліктеріне негізделген теориялық қамтуды нақтылау және шектеу қажеттілігіне назар аударылады. Бұл белгілі бір құзыреттілікті қалыптастыруда оның артықшылықтарын ашатын әр пәндік саланың ерекшелігі деп ұсынылады. Қазіргі заманғы мектеп оқушысының, әлеуметтік-мәдениеттің негізгі құзыреттіліктерінің бірі қарастырылып, оның интегративті си- паты мен ғылыми тәсілдердегі пәнаралық байланысы баса назар аударылды, бұл құбылыстың күрделілігін көрсетеді. Бұл құзыреттілік үшін көркемдік мәдениет пен өнер адамның рухани әлемінің символы ретіндегі көркемдік ерекшелігінің арқасында жасөспірімнің әлеуметтік және құндылық-семантикалық қатынастарына әсер ететін маңыздылардың бірі ретінде қарастырылады.
Жасөспірім мектеп оқушысының әлеуметтік-мәдени құзыреттілігі құрылымындағы көркем шығарманы белгі-символикалық түсіндіру
Жарияланған September 2020
91
56
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
әлеуметтік-мәдени құзыреттілік, көркемдік мәдениет, белгі-символикалық интерпретация, мағыналық кеңістік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Гонтовая Л. Жасөспірім мектеп оқушысының әлеуметтік-мәдени құзыреттілігі құрылымындағы көркем шығарманы белгі-символикалық түсіндіру // Педагогика және психология. – 2020. – № 3(44). – С.99–108: DOI: 10.51889/2020-3.2077-6861.13 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/95 (дата обращения: 27.11.2024)