Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Қазақ костюмдегі рәміздеуді аксиологиялық талдау

Жарияланған September 2022
Т.Қ. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Аңдатпа

Мақала тақырыбының өзектілігі этнопедагогика, аналитикалық психология (архетип теориясы), композиция және костюм дизайны арқылы қазақ киіміндегі рәміздеуге аксиологиялық талдау жасау қажеттілігінен туындады. Зерттеудің мақсаты – қазақ мәдениетінің рәміздерін аксиологиялық талдау негізінде қазақ киіміндегі ұлттық рухани құндылықтарды түсіндіру. Зерттеу әдістері – өнертану, педагогикалық, мәдениеттану, гносеологиялық, аксиологиялық, герменевтикалық, аналитикалық-психологиялық, семантикалық, сценографиялық, жобалық, көркемдік. Зерттеу құралдары – қазақ костюмінің композициясын оқытудың теориясы мен әдістемесі, костюм жобалауның теориясы мен тәжірибесі саласындағы пәнаралық. Зерттеудің нәтижелері ұлттық рухани құндылықтарды түсіндіру және қазақ киімінің композициясын оқыту әдістемесінің ғылыми-педагогикалық аспектілерін теориялық тұрғыдан негіздеу болып табылады. Теориялық және әдістемелік зерттеу негізінде мемлекеттік бағдарламалардың парадигмаларын ескере отырып, қазақ киімінің композициясын оқыту әдістемесін жаңғыртуға болады деген қорытындыға келді: Шығармашылық индустрияны дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған тұжырымдамасы, «Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау және пайдалану туралы» Заңы, 2019 ж.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жангужинова М., Ербол А., Жуманазарова А., Рысымбетов Е., Есеналиева Д. Қазақ костюмдегі рәміздеуді аксиологиялық талдау // Педагогика және психология. – 2022. – № 3(52). – С.273–283: DOI: 10.51889/3795.2022.61.56.029 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/931 (дата обращения: 3.07.2024)