Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БЕЙІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ

Жарияланған June 2023

120

103

КазНацЖенПУ
Аңдатпа

Болашақ мектеп жасына дейінгі педагогтардың инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істеуге психологиялық құзіреттілігін дамыту мәселесі маңызды мәселе болып табылады, оны шешу бірқатар психологиялық құбылыстарды талдауды және педагогтардың жоғары оқу орындарын қайта құрылымдауға дайындығын эмпирикалық зерттеуді талап етеді. Сондықтан мақалада инклюзивті білім беру жүйесінде болашақ мектепке дейінгі педагогтардың психологиялық құзыреттілігін дамыту мәселесі қарастырылған. Психологиялық құзыреттілікті бағалаудың мазмұны, құрылымы және критерийлері сипатталған. Мектепке дейінгі ұйымдар тәрбиешілерінің мотивациялық-құндылық құраушыларға негізделген инклюзивті білім беру жағдайында балалармен жұмыс істеуге дайындығы мәселелері анықталды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Тусупова А. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БЕЙІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.005 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/852 (дата обращения: 21.11.2024)