Мақалада болашақ мұғалімдердің көшбасшылық қасиеттерін дамыту мәселесі қарастырылады, сонымен қатар мұғалімдердің инновацияны ынталандыру үшін білім беру көшбасшылығына деген сұраныс негізделген. Авторлық ұжым көшбасшылық қасиеттерді қалыптастырудың ұйымдастырушылық жүйесінің келесі компоненттерін атап өтті: мотивациялық, мазмұнды, жедел, тиімді. Сауалнама әдістерінің көмегімен (Е.С. Федоров пен О. В. Ереминнің "Мен - көшбасшымын" әдістемесін диагностикалау, "Көшбасшылық қасиеттер – менің мамандығымның құрамдас бөлігі" сауалнамасы) жүргізілген диагностиканың нәтижелері көрсетілген. Тиісті көшбасшылық құзыреттіліктерін дамыту үшін білім алушыларды даярлау мазмұны ұсынылған, зерттелетін феноменді ұйымдастыру үшін қажетті "педагогикалық қызметке кіріспе" пәні бойынша тиісті оқу-әдістемелік сүйемелдеуді әзірлеу сипаттамалары зерделенді. 6В01301"Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі", 6В01201"Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" мамандықтары студенттерінің кәсіби құзыреттілігінің компоненттері, өздігінен білім алу және өзін-өзі дамыту, мотивациялық-құндылық қызмет саласына бағытталған көшбасшылық мінез-құлықты ашудың дамытушы мүмкіндіктері мен жолдары анықталды.
Педагогикалық мамандық студенттерінің көшбасшылық қасиеттерін дамыту мәселесі бойынша
Жарияланған March 2023
101
89
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
педагогикалық көшбасшылық
білім беру көшбасшылығы
модель
мотивация
көшбасшылық қасиеттер
өздігінен білім алу қызметі
ресурстар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ualieva N., Murzalinova A., Жунусова А., Kuzenbaeva A., Zhanpeisova A. Педагогикалық мамандық студенттерінің көшбасшылық қасиеттерін дамыту мәселесі бойынша // Педагогика және психология. – 2023. – № 1(54). – С.3–11: DOI: 10.51889/2077-6861.2023.1.30.002 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/835 (дата обращения: 21.12.2024)