Бұл зерттеуді OR 11465474 "Білім және ғылым жүйесін жаңғыртудың ғылыми негіздері" зерттеу тақырыбын бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру аясында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Республикалық ғылыми-практикалық білім мазмұнын сараптау орталығы мен Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім Академиясы бірлесіп жүргізді.
Мақалада білім беру ресурстарының этномәдени құрамының адамгершілік-құндылық аспектілерін аспектілерін зерттеудің ғылыми-әдістемелік және практикалық нәтижелерін талдау нәтижелері келтірілген. Бағалаудың техникалық әдістері білім беру бағдарламасының немесе білім беру ресурстарының мазмұнына да, оларды одан әрі іске асыру жолдарына да әсер ететіні анықталды. Білім беру ресурстарында этномәдени компонентті бағалаудың принциптері мен өлшемдері анықталды.