Бұл мақала ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, көркемөнер сабақтарында студенттердің шығармашылық ойлауын қалыптастыру жолдарын сипаттауға арналған. Зерттеудің мақсаты - ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өнер туындылары сабағында мектеп оқушыларының шығармашылық ойлауын қалыптастыру әдістемесін ғылыми негіздеу және дамыту. Зерттеудің әдіснамалық негізі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, шығармашылық ойлауды қалыптастыру мәселесі бойынша іргелі зерттеулер мен ғылыми жарияланымдар болды. Автор компьютерлік
технологияны оқу процесінде қалай қолдану керектігін егжей-тегжейлі сипаттайды. Көркем шығармада сабақ барысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қалай қолдану керек деген сұрақ қарастырылуда. Көркемөнер сабағына компьютерді енгізудің нәтижесі шығармашылық ойлау мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру болып табылады, оқушылардың оқу процесіне деген қызығушылығы артып келеді. Мақалада студенттердің шығармашылық ойлауын қалыптастыруға көмектесетін міндеттер егжей-тегжейлі сипатталған.