Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Пікірталас-ойын технологиясын жүзеге асыру үдерісінде бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру

Жарияланған June 2020
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
Аңдатпа

Мақалада бастауыш сынып оқушыларының пікірталас-ойын технологиясын енгізу үдерісінде коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру туралы айтылады. Оқу процесінде пікірталас-ойын технологи- ясын қолдану оқушылардың пәнді оқуға деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, өзіндік жұмысын ұйымдастыруға ықпал етеді.

Автор, оқу үрдісі кезінде пікірталас-ойын технологиясын қолдану оқушылардың қарым-қатынас дағдыларын дамыту ғана емес, белгілі бір тақырыпты терең игеру арқылы оқушылардың танымдық, іс- әрекеттерінің барлық функционалдық аспектілеріне, талқыланатын тақырыпты тұжырымдау мен түсінуге, сонымен қоса көзқарастары дәлелдеуге, пікірлерін ашық айтуға, қарама-қарсы пікірге толеранттықпен қарау ықпал етеді деп санайды. Мақалада сонымен қатар, оқушылардың коммуникативті дағдыларын қалыптастырудың фунционалдық сипаттамалары және пікірталас-ойын технологиясын ж.ргізу барысында Б.Блум таксономиясы бойынша күтілетін нәтижелер берілген.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Жусупбекова Г., Ибрагимова Г. Пікірталас-ойын технологиясын жүзеге асыру үдерісінде бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.136–143: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.18 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/66 (дата обращения: 3.07.2024)