Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

НООСФЕРАЛЫҚ ОҚЫТУДА ВИЗУАЛДЫ ӨНЕРДІ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫ ҚАБЫЛДАУДЫҢ БІРЕГЕЙЛІГІНЕ НЕГІЗДЕУ

Жарияланған March 2022
КазНПУ им. Абая
Вильнюс Өнер Академиясы
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Даля Каратаджене

Вильнюс Өнер Академиясының Доценті

Аңдатпа

Мақалада әр елдің ғалымдарының «ұлттық өнер мәдениетіндегі ерекшелігін зерттеп білу» және «табиғат пен әлемдік, адами ортақ руханияттқа қосылудағы» екі бағыттағы зерттеулерді анықтайды және осы бағыттарды тәжірбелік ізденісте үйлесімді қолданылуға негіздеген. Сондай ақ пән аралық кіріктірулермен визуалды өнердің негізінде білім беру тәжірбелерін зерделей отырып, жаңа идея ашуды мақсат ететін «қазіргі заман өнері» болашақ бастауш сынып мұғалімдеріне ноосфералық білім беруде нәтиже береді деп көрсетеді. Автор, визуалды өнерді қабылдауға үйретуде жеке тұлғаға бағытталған білімнің негізінде, білім алушының табиғи бірегейлігінен туындайтын сұрақтарға тақырып таңдауға мүмкіндік бере отырып, тәжірбелік-зерттеу жасау ұтымды деп қарастырады. Бірінші тапсырма визуалды өнерді қабылдаудағы «интелектуалды өнерге» бағытталып зерттеу жүргізілсе екінші тапсырмада, сезім мүшелерін тұтастай (көру, есту, иіс сезу, тактилді) интуицияны эмоционалды тиімді қолданып ноосфералық білімнің негізінде құруды ұсынады. Визуалды өнерді қабылдауда ұлттық гендік ақпараттан өзін тану барысында, дәстүрлі материалдағы өнерді трансформациялау процессі көрсетілген.

         

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Нурке М., Karatajiene .D.. НООСФЕРАЛЫҚ ОҚЫТУДА ВИЗУАЛДЫ ӨНЕРДІ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДЫ ҚАБЫЛДАУДЫҢ БІРЕГЕЙЛІГІНЕ НЕГІЗДЕУ // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.114–121: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.11 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/607 (дата обращения: 3.07.2024)