Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Мектепке дейінгі ұйымдар педагогтарының инновациялық іс-әрекетін дамыту

Жарияланған June 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада қазақстандық ғалымдардың мұғалімдер біліміндегі жаңашылдықтарға, мектепке дейінгі ұйымдардың мүғалімдерінің инновациялық қызметін дамытуға қатысты ғылыми жарияланымдарына шолу берілген. Авторлар соңғы жылдары мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие саласындағы зерттеулерді талдап, жақында Қазақстандағы мектепке дейінгі мекемелерде тәрбиеден гөрі білім беруге көбірек көңіл бөлінеді деген қорытындыға келді. Инновациялық білім белгілі бір нәтижеге бағытталған жаңа педагогика, жаңа білім беру процестері мен технологиялары ретінде қарастырылады, ал мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуына ойын белсенділігі, қарым-қатынас және дене тәрбиесінің болуы әсер етеді. Сонымен бірге балалардың тұлғалық және жеке қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау маңызды болып табылады, және оқу үрдісіне инновациялық технологиялар енгізілген кезде пайда болатын негізгі себептер – консерватизм және мұғалімдердің эмоционалды шаршауы.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Тайтелиева Л. Мектепке дейінгі ұйымдар педагогтарының инновациялық іс-әрекетін дамыту // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.70–76: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.09 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/56 (дата обращения: 3.07.2024)