Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Қазақстанның бастауыш сынып оқушыларын оқытула интегративті тәсілді іске асыруға болашақ педагогтарды кәсіптік даярлаудың рөлі туралы

Жарияланған March 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Aбaй amындaғы Қaзaқ ұлmmық пeдaгoгикaлық yнивeрcиmemі
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Лариса Лебедева

«Бастауыш білім беру» білім беру бағдарламаларын кәсіптік даярлау бөлімі

Аңдатпа

Қазақстан мектептеріндегі бастауыш сыныптарда оқытуда интегративті әдісті қолдану үшін оқушыларды кәсіби даярлаудың маңыздылығы мақалада қарастырылады. Интегративті сабақты құрастыруда қолдануға болатын жаттығулар мен әдістердің мысалдарын келтіреді. Жоғары оқу орнының курсының силлабустарында интегративті тәсілді қолдана отырып, сабақты әзірлеу бойынша практикалық сабақтарды қалай өткізу керектігі туралы тақырыптар әрқашан нақты көрсетілмейді. Ал студенттердің практикалық дағдыларын жетілдіруге жүйелі түрде ықпал ететін технологияларды қолдану арқылы оқушылардың оқыту дағдыларын оңтайландыру қажет. Зерттеудің проблемасы болашақ мұғалімдер мектепте тәжірибеден өту барысында интегративті әдістемені дұрыс қолдана алмайды. Студенттер осы әдістеменің теориялық және практикалық аспектілерін оның бастауыш деңгейде оқу процесінде кеңейтілген қолдануына байланысты ұсынуы керек және олардың педагогикалық мансабының басталуы кезеңінде тиімді оқу нәтижелеріне ие болуы керек. Бастапқы деңгейдің болашақ мұғалімі әртүрлі пәндердің әдістемесі бойынша оқыту дағдыларына ие болуы және оларды біріктіре білуі керек. Ғылыми жұмыс үшін бастауыш білім берудің оқу бағдарламалары, оқу-әдістемелік кешендер, бастауыш деңгей пәндерін кіріктіру тақырыбына арналған дәрістер мен диссертациялар пайдаланылды. Жұмыс Алматы қаласындағы жоғары оқу орны – Абай атындағы Қазақ ұлттық университетінде жүргізілді. Зерттеудің сауалнамасына сәйкес бастауыш мектепте интегративті сабақтарды жобалау курсын енгізу қажеттілігі оны педагогикалық мамандықтың барлық курс студенттерін оқыту жүйесіне енгізу үшін жеткілікті негіздемеге ие.

Түйін сөздер: интегративті тәсіл; практикалық дағдылар; силлабус; оқу мазмұны; педагогикалық процесс; инновациялық әдістер; клиптік ойлау.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Найманова Д., Лебедева Л. Қазақстанның бастауыш сынып оқушыларын оқытула интегративті тәсілді іске асыруға болашақ педагогтарды кәсіптік даярлаудың рөлі туралы // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.225–234: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.24 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/554 (дата обращения: 3.07.2024)