Мақала тақырыбының өзектілігі сценографтарды дайындау үшін Қазақстанның креативті индустриясы контекстінде инновациялық әдістемелерді әзірлеу қажеттілігінен туындайды. Зерттеудің мақсаты креативті индустрияның халықаралық тәжірибесін зерделеу негізінде Қазақстанның жоғары оқу орындарында сценографтарды дайындау әдістемесін жаңғырту болып табылады. Зерттеу әдістері – ғылыми-зерттеу, шолу-теориялық, жобалау-көркемдік және сценографиялық талдау. Зерттеу құралдары-жоғары оқу орындарында Сценографияның білім беру бағдарламаларын оқыту әдістемесі, пәнаралық, орындаушылық және бейнелеу өнері, көрнекіліктің көрнекі құралдары, жобалау (жарық, дыбыс, медиа), театр, кино, теледидар, цирк, дизайн, сәулет. Зерттеу нәтижелері ғылыми-педагогикалық аспектілердің теориялық негіздемесі мен креативті индустрия контексінде сценографтарды даярлаудың инновациялық әдістемелерінің компоненттерін құрылымдау болып табылады. Жүргізілген теориялық-әдіснамалық зерттеу негізінде сценографтарды дайындау әдістемесін жаңғырту креативті индустрияларды дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған тұжырымдамасының негізіне салынған қағидаттарды, функцияларды, факторлар мен тұжырымдамалық тәсілдерді білім беру процесіне енгізу кезінде мүмкін болады деген қорытынды жасалды.
Креативті индустрия контексінде сценографтарды дайындаудың инновациялық әдістемелер
Жарияланған March 2022
227
128
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
инновациялық әдістемелер; сценографтарды дайындау; креативті индустрия; цифрландыру; цифрландыру; сахналық костюм
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Zhanguzhinova M., Ербол А., Лунга И. Креативті индустрия контексінде сценографтарды дайындаудың инновациялық әдістемелер // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.96–104: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.09 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/553 (дата обращения: 21.11.2024)