Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері айқындалған. Білім беруді ізгілендіру және технологияландыру контексінде дидактикалық процесс сапасын басқару проблемасының өзектілігі негізделеді, дидактикалық процесс сапасын басқару саласындағы негізгі категориялар мен ұғымдардың мәні ашылған. Мақсат, нәтиже, сапа ұғымдарының ара-қатынасы анықталып, дидактикалық үдерістің сапасы ұғымы кеңінен қарастырылған. «Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясының басқа педагогикалық технологиялардан ерекшелігі және оны оқу процесіне енгізудің тиімділігі көрсетілген. Бұл технологияның талаптары негізінде әр оқушындың оқу материалын меңгеру сапасы артады, тұлғаның даму деңгейін объективті түрде, әділ бағалауға кепілдік беріледі. Бұл технологияның негізгі ерекшелігі: мідетті түрде, әр тақырып бойынша дамытушы деңгейлік тапсырмалардан тұратын кері байланыс кезеңі ұйымдастырылады. Меңгеру деңгейлерінің мақсаттары біртіндеп күрделеніп отырады және алатын аралық нәтижелерді болжап, нақты қойылады.
Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері
Жарияланған June 2020
109
104
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кобдикова Ж., Дінсламова Ұ. Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.29–36: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.04 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/49 (дата обращения: 22.11.2024)