Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері

Жарияланған June 2020

109

104

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері айқындалған. Білім беруді ізгілендіру және технологияландыру контексінде дидактикалық процесс сапасын басқару проблемасының өзектілігі негізделеді, дидактикалық процесс сапасын басқару саласындағы негізгі категориялар мен ұғымдардың мәні ашылған. Мақсат, нәтиже, сапа ұғымдарының ара-қатынасы анықталып, дидактикалық үдерістің сапасы ұғымы кеңінен қарастырылған. «Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі» технологиясының басқа педагогикалық технологиялардан ерекшелігі және оны оқу процесіне енгізудің тиімділігі көрсетілген. Бұл технологияның талаптары негізінде әр оқушындың оқу материалын меңгеру сапасы артады, тұлғаның даму деңгейін объективті түрде, әділ бағалауға кепілдік беріледі. Бұл технологияның негізгі ерекшелігі: мідетті түрде, әр тақырып бойынша дамытушы деңгейлік тапсырмалардан тұратын кері байланыс кезеңі ұйымдастырылады. Меңгеру деңгейлерінің мақсаттары біртіндеп күрделеніп отырады және алатын аралық нәтижелерді болжап, нақты қойылады.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Кобдикова Ж., Дінсламова Ұ. Мектептегі дидактикалық үдерістің сапасын басқарудың теориялық негіздері // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.29–36: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.04 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/49 (дата обращения: 22.11.2024)