Мақала университеттегі оқытушылардың кәсіби эмоционалды сарқылу ерекшеліктерін зерттеуге арналған.
Сондай-ақ, авторлар өзін-өзі актуализациялау, құндылықтар, өмірлік бағыттар және өзін-өзі ұстау аспектілері, эмоционалды сарқылу аспектілері, фазалары мен белгілерінің әртүрлі деңгейлерімен өзіндік көзқарас аспектілерін ашады; мұғалім кәсібіндегі мотивациялық компонентті қарастыру
Мақалада университет студенттерінің мотивациясы мен кәсіби эмоционалды сарқылып қалу арасындағы байланыс проблемасына теориялық және эмпирикалық талдау жасалған. Бұл синдромның негізгі себептері, проблемалары, онлайн-білім беру тұрғысынан көрсетілген.
Авторлар «кәсіби мотивация» және «эмоционалды (кәсіби) сарқылу» ұғымдарын ашудағы ғылыми тәсілдерді негіздеді. Психодиагностикалық әдістер көрсетілген және оқытушылардың кәсіби мотивациясының эмоционалды сарқылу синдромына әсер ету деңгейін анықтауға бағытталған зерттеу нәтижелері ұсынылған. Сарқылу синдромының алдын-алу мысалдары келтірілген.