Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Жоғары оқу орнының педагогикалық үрдісінде рефлексивті оқытуды дамыту мәселесі туралы

Жарияланған March 2022
Торайгыров университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Муршида Нургалиева

Философия ғылымдарының докторы (PhD), доцент Торайғыров атындағы университет КЕАҚ, «Психология және педагогика» кафедрасы
Торайғыров университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ғалия Кодекова

Философия ғылымдарының докторы (PhD), доцент
Аңдатпа

Бұл мақала жоғары оқу орнының педагогикалық үдерісіндегі рефлексивті оқыту мәселелерін зерттеуге арналған. Сипаттамалық зерттеудің негізгі әдісі-сауалнама әдісі. Студенттердің рефлексивті қызметін зерттеу үшін біз жасаған сауалнамалар келесі аспектілерге қатысты: А) өзін-өзі тану, б) тәжірибені біліммен байланыстыру, в) өзін-өзі көрсету және г) оқу процестерін өзін-өзі реттеу. Сауалнамалар тиісті білім беру бағдарламаларының (әлеуметтік жұмыс, педагогика және психология) пәндерін оқитын әртүрлі мамандықтағы білім алушыларға ұсынылды. Атап айтқанда, білім алушылардың рефлексивті оқыту процесін бағалауын анықтауға бағытталған сауалнаманың мақсаттары: 1) рефлексивті қызмет процесінде қолданылатын рефлексивті оқыту әдістерін білім алушылар қанша бағалайтынын анықтау; 2) рефлексивті оқыту әдістерін рефлексивті қызмет процесіне интеграциялау кезінде білім алушылардың кездесетін негізгі қиындықтарын анықтау және 3) қанша қолданылатын әдістер тиімді болғанын және олардың оқыту процестерінің өзін-өзі көрсетуі мен өзін-өзі реттеуіне әсерін анықтау.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Кажикенова Г., Нургалиева М., Кодекова Г. Жоғары оқу орнының педагогикалық үрдісінде рефлексивті оқытуды дамыту мәселесі туралы // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.86–95: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.08 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/478 (дата обращения: 3.07.2024)