Бұл мақала жоғары оқу орнының педагогикалық үдерісіндегі рефлексивті оқыту мәселелерін зерттеуге арналған. Сипаттамалық зерттеудің негізгі әдісі-сауалнама әдісі. Студенттердің рефлексивті қызметін зерттеу үшін біз жасаған сауалнамалар келесі аспектілерге қатысты: А) өзін-өзі тану, б) тәжірибені біліммен байланыстыру, в) өзін-өзі көрсету және г) оқу процестерін өзін-өзі реттеу. Сауалнамалар тиісті білім беру бағдарламаларының (әлеуметтік жұмыс, педагогика және психология) пәндерін оқитын әртүрлі мамандықтағы білім алушыларға ұсынылды. Атап айтқанда, білім алушылардың рефлексивті оқыту процесін бағалауын анықтауға бағытталған сауалнаманың мақсаттары: 1) рефлексивті қызмет процесінде қолданылатын рефлексивті оқыту әдістерін білім алушылар қанша бағалайтынын анықтау; 2) рефлексивті оқыту әдістерін рефлексивті қызмет процесіне интеграциялау кезінде білім алушылардың кездесетін негізгі қиындықтарын анықтау және 3) қанша қолданылатын әдістер тиімді болғанын және олардың оқыту процестерінің өзін-өзі көрсетуі мен өзін-өзі реттеуіне әсерін анықтау.
Жоғары оқу орнының педагогикалық үрдісінде рефлексивті оқытуды дамыту мәселесі туралы
Жарияланған March 2022
176
112
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
рефлексивті оқыту, рефлексивті әдістер, өзін-өзі рефлексиялау; өзін-өзі реттеу, сауалнама әдісі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Кажикенова Г., Нургалиева М., Кодекова Г. Жоғары оқу орнының педагогикалық үрдісінде рефлексивті оқытуды дамыту мәселесі туралы // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.86–95: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.08 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/478 (дата обращения: 27.11.2024)