Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Жасөспірімдердің өзін-өзі растауының психологиялық ерекшеліктері

Жарияланған June 2020
Әль-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
Аңдатпа

Жасөспірімдер тұлғасын өзін-өзі бекіту процесін зерттеу ұжым басшылары қызметінің тиімділігін арттыру мүддесінде осы феноменнің өзектілігі туралы айтуға мүмкіндік береді. Зерттеудің мақсаты-Жасөспірімдер жасындағы балалардың өзін-өзі бекітуерекшеліктерін зерттеу. Мақала авторы Өзін-өзі бекітудің психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің тарихи аспектілерін қарастырды, адамның өз даралығын көрсету және бекіту үшін жағдайлар мен мүмкіндіктерге талдау жасады. Мақалада өзін-өзі растаудың табыстылығы адамның өзінің қызметін, мінез-құлқын, әлеуметтік орта тарапынан жеке қасиеттерін бағалауға деген қажеттілігін қанағаттандырумен, аталған қажеттіліктің қанағаттанбауымен байланысты екендігі туралы ереже негізделеді. Жұмыста Жасөспірімдер жасындағы психологиялық ерекшеліктері зерттелген. Жас өспірімдердің өзін-өзі растауы деп автор өзінің жеке мәнділігін, өзінің талаптану деңгейін түсінуді, өзін-өзі барабар бағалауды қалыптастыруды түсінеді. Автор жасөспірімдерде өзін-өзі бекіту қажеттілігін іске асыру екі басты жағдаймен ұштасады: жасөспірімге өзін толық көрсетуге, ашуға мүмкіндік беретін белгілі бір қызмет саласының болуы; айналасындағылар тарапынан өз қызметін қоғамдық мойындаудың болуы.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Аухадиева Ш., Ахтаева Н., Хананян А. Жасөспірімдердің өзін-өзі растауының психологиялық ерекшеліктері // Педагогика және психология. – 2020. – № 2(43). – С.11–20: DOI: 10.51889/2020-2.2077-6861.02 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/47 (дата обращения: 3.07.2024)