Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМІНІҢ АРАЛАС (ОФЛАЙН ЖӘНЕ ОНЛАЙН) ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕГІ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫ

Жарияланған March 2022
КазНПУ им.Абая
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Диана Насирова

PhD докторы, физика кафедрасының аға оқытушысы

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Венера Рыстыгулова

ф.-м.ғ.к., физика кафедрасының қауымдастырылған профессоры

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Майра Мырзатай

физика кафедрасының оқытушысы

Аңдатпа

Пәндік дағдылар жүйесін игеру салыстыру, жіктеу, талдау, синтез және т.б. сияқты бірқатар ақыл-ой операцияларын қолдана отырып жүзеге асырылады, олар оқу процесінің маңызды бөлігін құрайды және мұғалімдердің назарында болуы керек. Себебі болашақ мамандардың пәндік білімді ғана емес, сонымен қатар зерттеу дағдылары мен дағдыларын игеруінің сәттілігі ақыл-ой операцияларының қалыптасу сапасына байланысты. Пандемия дағдарысынан туындаған өзгерістерге әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған зерттеулер онлайн оқыту контексінде зерттеу дағдыларын қалыптастырудың оң нәтижелерін көрсетеді. Онлайн технологиялар мен инновацияларды енгізе отырып оқытудың табыстылығы, сондай-ақ болашақ мұғалімдерді мақсатты даярлау профессорлық-оқытушылық құрам жұмысының тиімді нысандарын және Дағдарыс жағдайларында сапалы онлайн-оқыту үшін жалпы ЖОО саясатын әзірлеу үшін негіз болуға тиіс.

 

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Битибаева Ж., Насирова Д., Рыстыгулова В., Мырзатай М. БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМІНІҢ АРАЛАС (ОФЛАЙН ЖӘНЕ ОНЛАЙН) ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕГІ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫ // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.172–181: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.18 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/464 (дата обращения: 3.07.2024)