Мақалада авторлар ерекше білім беруіне қажеттілігі бар оқушылармен жұмысқа дайындалу үшін ЖОО студенттері, болашақ педагогтар арасында инклюзивті мәдениетті қалыптастыру мәселесін қарастырады.Инклюзивтік мәдениеттің компоненттері, атап айтқанда, инклюзивтік сауаттылық, инклюзивтік дайындық, инклюзивтік құзыреттілік қарастырылады. М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетінің,«Арнайы және әлеуметтік педагогика» кафедрасы оқытушылары мен студенттері, сонымен қатар, ҚДБАИ біліктілікті арттыру курстарының тыңдаушылары қатысуыменжұмыс тәжірибесі ұсынылды.Атап айтқанда, ЖОО-да инклюзивті мәдениетті қалыптастыру міндетін шешу үшін кафедра жұмысының үш бағыты сипатталған, оның нәтижелері, болашақ педагогтардың инклюзивті мәдениет деңгейін анықтау бойынша сауалнама нәтижелері көрсетілген.
Болашақ мұғалімдердің инклюзивті мәдениетін қалыптастыру мәселесін шешу
Жарияланған March 2022
136
83
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
инклюзивті білім беру
инклюзивті мәдениет
инклюзивті сауаттылық
инклюзивті дайындық
инклюзивті құзыреттілік
ерекше білім беру қажеттіліктері
мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
кәсіби дайындық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Квасных Г., Pustovalova N., Chugunova A. Болашақ мұғалімдердің инклюзивті мәдениетін қалыптастыру мәселесін шешу // Педагогика және психология. – 2022. – № 1(50). – С.146–152: DOI: 10.51889/2022-1.2077-6861.15 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/426 (дата обращения: 21.11.2024)