Бүгінгі таңда қоғамда оқушыларды ауызша қарым-қатынас, сұрақтар мен жауаптар арқылы оқытатын жасанды интеллект қажет. 2020-2021 оқу жылының бірінші тоқсанында Қазақстандағы орта мектеп мұғалімдері алдыңғы жылдардағы дәстүрлі оқытумен салыстырғанда оқушылардың жазбаша жауаптарын тексеруге көп уақыт жұмсады. Осы уақытта мұғалімдер сабақтарды ауызша түсіндіруге және барлық студенттерге сапалы ауызша кері байланыс беруге жеткілікті уақыт жоқ екенін атап өтті.
Бұл мәселені шешу үшін онлайн оқыту платформасында сабақ тақырыбын ауызша түсіндіру үшін жасанды интеллекттің нейрондық желісін қолдануды ұсынамыз.
Ұсынылған мақалада жалпы білім беретін мектептерде онлайн-оқытуда жасанды интеллекттің нейрондық желілерін пайдалана отырып, оқушыларды ауызша оқытуды енгізу әдістемесі талданады және зерттеледі. Нейрондық желі мектеп оқулығын таниды және оны мәтіндік және аудио редакторда өңдейді. оқулықтағы теориялық материалды студентке ауызша түсіндіру студенттің дауыстық жауабын бағалаумен ауысады.
Бағдарламалау мәселелерін шешудің Онлайн-көрсетілімі онлайн-платформада орнатылған онлайн-редакторда өткізіледі. Ұсынылған онлайн платформаны дәстүрлі күндізгі бөлімде тиімді пайдалануға болады.
Орта мектептегі онлайн оқытуға арналған интернет платформасында ауызша диалогты жасанды интеллект нейрожелісі негізінде құру
Жарияланған September 2021
220
145
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
онлайн-платформа және онлайн оқыту; интернет-платформаларды құру әдістері; жасанды интеллектпен диалог
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Karauylbayev S., Zhumabaeva A.., Kalymbet .A.. Орта мектептегі онлайн оқытуға арналған интернет платформасында ауызша диалогты жасанды интеллект нейрожелісі негізінде құру // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.105–114: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.12 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/370 (дата обращения: 24.11.2024)