Білім берудің инклюзивті саласының педагогикалық қызметкерлерінің (педагог-психологтар, логопедтер, әлеуметтік педагогтар) эмоционалдық күйіп қалуы мен кәсіби деформациясын зерттеу нәтижелері байланысты құбылыстар ретінде ұсынылған. Педагог қызметкерлердің кәсіби деформациялары афқын авторитаризммен, сыни емес ойлаумен, мінез-құлқының қаттылығымен ерекшеленеді. Кәсіби деформациясы бар педагогикалық қызметкерлерде эмоционалды күйудің синдромы анықталды, ол қарсылық, шиеленіс және сарқылу фазасындағы эмоционалды көрнеудің жоғары деңгейімен сипатталады. Күйіп қалу синдромының басым белгілері «жарақаттық жағдайларды бастан кешіру», «алаңдаушылық», «эмоционалды реакцияның жеткіліксіздігі», «эмоциялардың үнемділігі», «кәсіби міндеттердің төмендеуі», «жеке жұмысының бұзылуы» болды. «Өзіне қанағаттанбау», «торға қамалу», «эмоционалды бағдарланбауышылық», «эмоционалды жетіспеушілік», «эмоционалды алшақтану», «психосоматикалық және психоэмоционалдық бұзылулар» сияқты симптомдар айқын көрсетілген, бірақ қалыптасу кезеңдері бар. Көрсетілген авторитаризм, жоғары қаттылық, сыншылдық пен рефлексивтіліктің төмендеуі мүгедек балаларды оқыту мен дамытумен бірге жүретін педагогикалық қызмеркерлердің эмоционалдық күйіп қалуымен байланысты белгілер ретінде әрекет етеді.
Педагогиканың эмоционалды сарқылуы мен кәсіби деформациясы инклюзивті білім беру қызметкерлері
Жарияланған September 2021
153
68
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Ральникова И., Савельева Т. Педагогиканың эмоционалды сарқылуы мен кәсіби деформациясы инклюзивті білім беру қызметкерлері // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.58–71: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.07 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/362 (дата обращения: 21.11.2024)