Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Хореография педагогикасы: білім берудегі ерекшеліктер және қағидалар

Жарияланған September 2021

167

92

Қазақ ұлттық хореография академиясы
Аңдатпа

Мақалада хореография өнері саласында мамандар даярлауда  кәсіби пәндерді жүргізуде хореография мамандығының ерекшелігін, дәстүр сабақтастығын сақтай отырып, оқытудың негізгі қағидалары  айқындалады. Осы мақсатқа жетуде авторлар балалар шығармашылық би ұжымындағы жетекшілік, педагог-хореограф мамандарды даярлаудағы оқытушылық және орындаушылық  тәжірибелерінің  негізінде талдап, сараптама жасайды. Жалпы педагогика және хореография өнерінің педагогикасы  саласындағы ғылыми еңбектерінің негізінде оқытудың заманауи қағидалары ұсынылып, зерттеу қорытындысы талқылауға ұсынылады.

Қазақстан хореография өнерінің әлемдік деңгейде танылуы балетмейстерлердің шығармашылығымен, орындаушылардың жоғары орындаушылық шеберлігімен қатар отандық педагог-хореографтардың баға жетпес еңбегінің жемісі. Инновациялық, технологиялық-интеграциялық үдерістің қарқынды дамыған тұсында хореография педагогикасының өзіндік спецификасы мен педагог-хореографтардың негізгі функциялары мен кәсіби қызметі ғылыми-шығармашылық тұрғыдан  зерттеуді, сауатты саралауды талап етіп отыр.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Бакирова С. Хореография педагогикасы: білім берудегі ерекшеліктер және қағидалар // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.38–49: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.05 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/282 (дата обращения: 24.11.2024)