Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ БІР АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған September 2021

122

76

Ганджа мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Мақалада физика сабағында АКТ-ны қолданудың үнемі дамуы тарихи қажеттілік екендігі айтылады. АКТ көмегімен физиканы оқыту бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерге қысқаша талдау жасалған. Оқу процесінде компьютерлік технологияларды қолданудың әр түрлі бағыттары атап өтілген. Физиканы оқытуда жиі қолданылатын модельдеу әдісінің мәні түсіндіріледі. Басқа нақты ғылымдардан және имитациялық модельден айырмашылығы, физикалық оқиғалар мен процестердің моделін сипаттау ішінара қиын екендігі айтылды. Стерн моделін сипаттау үшін өз тәжірибемізден мысал келтірілген. Мұнда мұндай модельдер 3D пакеті арқылы сипатталатыны атап өтілген. Мұғалім модельдеу кезінде ұстануға тиісті қағидалар келтірілген. Физика сабағында АКТ-ны қолдануды дамытуға қажетті жағдайлар атап өтілді. Олардың ішінде физикадағы есептердің мазмұнына ерекше назар аударылды. Сонымен, ойын, контексттік және зерттеушілік мазмұнға байланысты мәселелерді шешу студенттердің шығармашылық ойлауын дамытудың ең маңызды құралы екендігі атап өтілді. Физиканы оқытуда қолданылатын АКТ құралдарының ерекшелігі атап өтілді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Бабаева С. ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ БІР АСПЕКТІЛЕРІ // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.227–235: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.25 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/258 (дата обращения: 23.11.2024)