Мектепке дейінгі ұйымдарға педагогтарды даярлаудың жаңа сапалы деңгейін ғылыми көзқарас негізінде білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз етеді. Зерттеудің мақсаты - «6В012 - Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту педагогикасы» бағыты бойынша қазақстандық жоғары оқу орындарындағы ғылыми-зерттеу кадрларын даярлаудың қазіргі жағдайын зерттеу және білім беру бағдарламаларында зерттеу компонентін өзгерту жолдарын белгілеу. Зерттеу барысында қазақстандық жоғары оқу орындарының ғылыми-зерттеудің компонентін ұсыну және өзектілігі үшін он екі жылдық білім беру бағдарламасына мазмұнды талдау жасалды. Алынған нәтижелер көрсеткендей, барлық білім беру бағдарламаларының мазмұнында зерттеу компоненті бірқатар университеттерде балама болып саналатын элективті курспен ұсынылған. Сондай-ақ, зерттеу курстарының мазмұнын анықтау проблемасы бар, атап айтқанда, материалды ұсынудың логикалық реттілігі бұзылған, курстың атына сәйкес келмейтін мазмұн ұсынылған, ескірген әдебиеттер ұсынылған және т.б. Курстардың атауларының дұрыстығына және жаңартылуына ерекше назар аудару қажет. Зерттеу тәжірибесінің жетіспеушілігі ғылыми дайындық тұтастығы тұрғысынан елеулі олқылық болып табылады. Алынған нәтижелерден туындайтын тұжырымдар мектеп жасына дейінгі тәрбиелеу мен білім беру мамандықтарында оқитын студенттердің ғылыми дайындықтарын өзгерту қажеттілігін көрсетеді.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағытындағы білім беру бағдарламаларының ғылыми-зерттеу компоненті
Жарияланған September 2021
217
67
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
ғылыми дайындық
зерттеу құзыреттілігі
зерттеу компоненті
білім беру бағдарламасы
мектепке дейінгі білім беру
болашақ педагогтар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Tokatligil Y., Saliyeva A., Karmelyuk A., Mambetalina A., Zhumabekova F. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағытындағы білім беру бағдарламаларының ғылыми-зерттеу компоненті // Педагогика және психология. – 2021. – № 3(48). – С.13–21: DOI: 10.51889/2021-3.2077-6861.02 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/247 (дата обращения: 21.11.2024)