Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Педагогика және психология

Кәмелетке толмағандармен байланысты проблемаларды бақылаудың психологиялық және құқықтық аспектілері

Жарияланған June 2021

110

81

"Туран-Астана" университеті
Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы пробация қызметін құрудың бастаулары, оны қылмыстық-атқару құқығы саласына енгізу, мақсаттары мен міндеттері қарастырылған. Пробациялық бақылауды жүзеге асыру шаралары, оның кәмелетке толмаған құқық бұзушыларға білікті психологиялық көмек көрсетудегі рөлі қарастырылады. Қазіргі кезеңдегі пробациялық бақылауды жүзеге асырудың жолдары да көрсетілген, мемлекеттің негізгі міндеттері ұсынылған, пробация қызметін одан әрі дамыту мен жетілдіруге бағытталған бағдарламалық құжаттар зерделенген. Республикадағы кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыстың динамикасы туралы статистикалық мәліметтерді зерттеді және ұсынды. Кәмелетке толмағандардың психологиялық сипаттамалары талданады, оларға қатысты олардың нақты қажеттіліктерін жан-жақты және жүйелі түрде талдау қажет. Кәмелетке толмағандарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету үшін оқытылған қызметкерлердің мамандандырылған штабын құру маңызды және дәлелденген. Сондай-ақ, бұл мақалада кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алуда жоғары нәтижеге жету үшін Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында пенитенциарлық психологтың мамандандырылуын енгізу қажеттілігі туралы мәселе көтерілген. Кәмелетке толмағандардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау, құқық бұзушылықтың алдын-алу саласындағы халықаралық стандарттарды сақтау үшін ұлттық заңнаманы БҰҰ халықаралық құжаттарының нормаларымен толықтыруға назар аударылады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Иманбаев С., Тельжанова Д. Кәмелетке толмағандармен байланысты проблемаларды бақылаудың психологиялық және құқықтық аспектілері // Педагогика және психология. – 2021. – № 2(47). – С.113–119: DOI: 10.51889/2021-2.2077-6861.11 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/235 (дата обращения: 27.11.2024)