Мақалада қазіргі заманғы оқу-эстетикалық дискурста Қазақстан Республикасының мамандандырылған шығармашылық колледждері мен университеттері жүйесінде мүсінді оқытудағы академиялық және заманауи тәсілдердің коллаборациясын әдістемелік талдаудың қажеттілігі атап өтілді. Зерттеудің негізгі проблемасы мүсін өнерінде отандық көркемдік білім деңгейін едәуір арттыра алатын ең өзекті білім беру теориялық және тәжірибелік әдістерін анықтауға және сипаттауға бағытталған.
Автор Қазақстандағы қазіргі заманғы мүсін өнерінің эстетикалық өзіндік ерекшелігінің білім беру әлеуетін, оның тарихы мен техникалық және технологиялық ерекшеліктерін жан-жақты ғылыми талдау егемен Қазақстанның жалпы әлеуметтік-мәдени негізінде көркемдік білімнің рөлін тереңірек және кеңірек түсінуге мүмкіндік береді деп санайды. Қазір Қазақстанның көркемдік білім беру академиялық және заманауи арт- тәжірибелері немесе олардың үйлесімді синтезі арасындағы нақты таңдау қажет ететін қиын кезеңде. Бұл мақала осы сұрақтарды талдауға және автордың зерттеу жұмысының жалпы идеясын ашуға арналған.