Мақалада Қазақстан Республикасында білім мазмұнын жаңартуды жүзеге асыру шеңбері аясында қатысымдық оқыту технологиясын қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін дамыту мәселесі қарастырылады. Жаңартылған білім беру беру үдерісінің негігі идеясы тілдік бірліктерді сөйлеу әрекетінің түрлері: айтылым, тыңдалым, оқылым және жазылым барысында қолданудың практикалық дағдыларын дамыту арқылы функционалдық сауаттылыққа ие бастауыш сынып оқушы тұлғасын қалыптастыру.
Қазақстандық бастауыш білім беру жүйесінде қазіргі таңда оқушылардың сөйлеу әрекетін және қатысымдық дағдыларын тиімді қалыптастыру әдістеріне бағытталуға мүмкіндік беретін қатысымдық технологияларды қолдануға үлкен басымдық берілуде.