Мақала университет студенттерінің музыкалық-өлкетану қызметіндегі жоба әдісін қолдануға арналған. Зерттеу «Вологда мемлекеттік университеті» жоғары білім берудің Федералды мемлекетті бюджеттік білім беру мекемесінің оқытушылары мен студенттерінің көпжылдық тәжірибесіне негізделген. «Вологда облысының музыкалық мәдениеті» пәнін оқу барысында жүзеге асырылатын студенттік жобалардың екі түрі талданды: өткен жылдардағы мерзімді басылымдарда музыкалық өмір туралы материалдар іздеуге байланысты ұжымдық жобалар және ауызша тарих әдістемесіне негізделген жеке жобалар. Студенттік жобаларды іске асыру, бір жағынан, қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, екінші жағынан, Вологданың музыкалық тарихындағы мазмұнды олқылықтарды біртіндеп толтыруға ықпал етеді. Әрбір студент оқытудың белсенді және шығармашылық субъектісі ретінде орналасқан, сондай-ақ музыкалық-өлкетану жұмысының орасан зор білім беру әлеуеті бар жоба әдісі мен оқытудың тұжырымдамасы арасындағы байланыс атап өтілді.
ЖОО студенттерінің музыкалық-өлкетану қызметі: жоба әдісі және оны жүзеге асыру ерекшеліктері
Жарияланған March 2021
97
80
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Dolgushina M. ЖОО студенттерінің музыкалық-өлкетану қызметі: жоба әдісі және оны жүзеге асыру ерекшеліктері // Педагогика және психология. – 2021. – № 1(46). – С.147–151: DOI: 10.51889/2021-1.2077-6861.20 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/195 (дата обращения: 22.11.2024)