Бұл жүйелі шолу жоғары оқу орындарындағы ашық емтихандардың (OBE) тиімділігін, қиындықтарын және салдарын зерттейді. PRISMA нұсқауларына сәйкес 1950 және 2025 жылдар аралығында жарияланған 20 зерттеуге 11 елдегі 3349 қатысушы қатыстырылды. Шолу OBE фокусты есте сақтаудан түсінуге және қолдануға ауыстыру арқылы тестілеудегі алаңдаушылықты дәйекті түрде төмендететінін көрсетті. Олар сыни тұрғыдан ойлауды және жоғары дәрежелі дағдыларды дамытады, оқу материалдарымен тереңірек қатысуды ынталандырады және өзін-өзі басқаратын оқытуды ынталандырады. Дегенмен, артықшылықтар дұрыс енгізуге, дайындық стратегияларына және сұрақтарды құрастыруға байланысты. OBE нақты әлемдегі қолданбалармен үйлеседі және бағалау тәжірибесін өзгерту мүмкіндігін ұсынса да, қиындықтарға материалдарға шамадан тыс тәуелділік және студенттерді дайындаудағы өзгермелілік кіреді. Ойланып жобаланған және орындалған кезде, OBE студенттерді жан-жақты дамыту және кәсіби ортаға жақсы дайындық үшін қуатты құрал бола алады.
ЭКЗАМЕНЫ ОТКРЫТЫХ КНИГ В ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ: СИСТЕМАТИЧЕСКИЙ ОБЗОР ЭФФЕКТИВНОСТИ, ПРОБЛЕМ И ПОСЛЕДСТВИЙ
Жарияланған June 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Shunko A. ЭКЗАМЕНЫ ОТКРЫТЫХ КНИГ В ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ: СИСТЕМАТИЧЕСКИЙ ОБЗОР ЭФФЕКТИВНОСТИ, ПРОБЛЕМ И ПОСЛЕДСТВИЙ // Педагогика және психология. – 2025. – № 2(63). – С.5–20: DOI: 10.51889/2960-1649.2025.63.2.001 [Электронный ресурс]: URL: https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1914 (дата обращения: 2.08.2025)